Dag 01 – Presentera mig själv.





Som sagt det verkar ju vara väldigt inne med bloggar och sånahär blogglistor, så jag tar väl och gör ett försök.

Vem är då jag? Känner att denna fråga kräver att man stannar upp och tänker efter lite och vet man vem man är?

Det jag kan säga med säkerhet är ju att jag snart fyller 26 år, har två underbara flickor födda 2004 & 2007. I dagsläget hat jag tagit ledigt från mina studier i hopp om att komma på vad jag vill bli när jag blir stor. Medans jag funderar på detta jobbar jag och hänger med mina underbara barn och vänner. Är en ganska framåt tjej som ibland behöver "stoppas" av min omgivning för att inte ge mig in i 2000 projekt samtidigt.

Min frisör sa även att jag inte är så jävla ordentlig som jag ser ut!? Sen klippte hon av mig håret och färgade det rött. Jag är nog en ganska röd människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0