galghumor i höstmörkret..

Tror att jag tidigare har berättat om en av mina härliga vänner som emellan åt säger så KLOCKRENA saker, tänker dock inte undanröja hennes identitet med risk för att andra i min omgivning då kommer använde hennes kommentare som blogginehåll..

Här kommer de två senaste sköningar:

* Jag ojar mig över att tiden fram till 40 troligen kommer gå alldeles för fort och att vi snart kommer se på vår ungdom som ett minne blott.

Väninnan säger:

- Jadu Sara. Du skulle valt en äldre karl!
- För du förstår då e han död när du e 40 och det e bara och ge sig ut igen och hitta en rik en.. :=)


* - Ja men jag menar, vem FAN skulle inte provköra objektet innan det blir allvar!! ( vi pratar förhållanden)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0